Meram'da kazada ölen 17 yaşındaki Cennet Aşık toprağa verildi

Konya'da sokakta yürüdüğü sırada otomobilin çarpması sonucu hayatını kaybeden 17 yaşındaki Cennet Aşık, son yolculuğuna uğurlandı.

Kaza, dün akşam saat 19.45 sıralarında merkez Meram ilçesi Yaylapınar Mahallesi Özbayram Sokak üzerinde meydana geldi.

Edinilen bilgiye göre, sokak üzerinde yürüyen 17 yaşındaki Cennet Aşık'a, A.C. idaresindeki otomobil çarptı.

Genç kız olay yerinde hayatını kaybetti. Cennet Aşık'ın cenazesi Konya Adli Tıp Kurumunda yapılan inceleme sonrası ailesine teslim edildi.

Kazada hayatını kaybeden Cennet Aşık, merkez Selçuklu ilçesi Yazır Mezarlığında kılınan cenaze namazının ardından defnedildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

KONYA Haberleri

Selçuklu'da Sanatın Yıldızları Ödüllerine Kavuştu
Meram’da Tarih Canlandı: Minikler 77 Türk Büyüğünü Kaleme Aldı
Isparta’daki Feci Kazada Hayatını Kaybeden İki İsim Son Yolculuğuna Uğurlandı
KONYA'NIN BAHÇESİ KAPILARINI AÇTI
KONYA'DA ACI VEDA