Meram'da fener alayı

Meram Belediye Başkanı Mustafa Kavuş, Meram sokaklarında fener alayı kutlayan çocukların sevincine ortak oldu.

Meram Belediye Başkanı Mustafa Kavuş, Meram sokaklarında fener alayı kutlayan çocukların sevincine ortak oldu. Kavuş, "#BizimMeram sokaklarında gece geç saatlere kadar Fener Alayı kutlamalarına devam eden çocuklarımızın ve ailelerinin coşkusuna ortak olduk. Çocuklar, siz yine de erken yatmayı ihmal etmeyin. Malum yarın sizin için yine önemli bir gün. Şivlilik günü. Şimdiden bereketli olsun" dedi.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?