Meram'da anıt ağaçların bakımı yapılıyor

Meram Belediyesinin, Tabiat ve Kültür Varlıklarını Koruma Kurulu'nun onayı doğrultusunda ilçedeki asırlık anıt ağaçlarının bakımını gerçekleştirdiği bildirildi.

Meram Belediyesinden yapılan yazılı açıklamada, Kirazlı, Selam, Ayanbeşy, Lalebahçe, Yaka, Kürden, Aşkan ve Hacışaban mahalleleri içinde yer alan anıtsal nitelikteki ağaçların bakımının, Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri tarafından gerçekleştirildiği belirtildi. Tabiat ve Kültür Varlıklarını Koruma Kuruluna yapılan yazılı başvuru sonucunda Kurul'un uygun bulduğu ağaçların bakımı ve budamasının yapıldığı ifade edilen açıklamada, ağaçların bakımı yapılırken, Çevre ve Orman İl Müdürlüğü teknik personelinin de hazır bulunduğu kaydedildi. Açıklamada, Meram ilçesinde yaşları 400'e kadar varan 94'ü tescilli olmak üzere toplam 170 adet anıt ağaç bulunduğu vurgulandı.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?