Meram Belediye Başkanı Refik Tuzcuoğlu, yaptığı yazılı açıklamada, cep parkların Meram'a özgü olduğunu ve ilçenin her tarafına yaygınlaştırdıklarını belirtti.
Alavardı Mahallesinde bu yıl 3. cep parkı Tecvit Sokak'ta yaptıklarını ifade eden Tuzcuoğlu, bu tür parkların daha da yaygınlaştırılacağını bildirdi.
Tuzcuoğlu, ayrıca çocukların oynayabileceği, spor yapabileceği türde küçük parkları da bütün mahallelerde yaygınlaştırmaya devam edeceklerini kaydetti.
Memleket