Meram'a hanımlar lokali yapılacak

KONYA (AA) - Meram Belediyesince projelendirilen Alavardı Mahallesi Hanımlar Lokali'nin ihalesinin 16 Şubat’ta yapılacağı bildirildi. Meram Belediye Başkanı...

KONYA (AA) - Meram Belediyesince projelendirilen Alavardı Mahallesi Hanımlar Lokali'nin ihalesinin 16 Şubat’ta yapılacağı bildirildi.

Meram Belediye Başkanı Fatma Toru, yaptığı açıklamada, halkın ihtiyaçları ve talepleri doğrultusunda yatırım planlaması yaptıklarını ifade etti.

Alavardı Mahallesi'ne kazandıracakları modern ve estetik bir mimari tarzda projelendirilen hanımlar lokali ihalesinin 16 Şubat'ta gerçekleştirileceğini belirten Toru, "923 metrekare arsa alanı, bin 741 metrekare inşaat alanı olacak tesis; zemin ve 2 kattan oluşuyor. Yıl sonuna kadar inşaatını tamamlamayı hedeflediğimiz tesiste; hanımlar lokali, farklı aktivitelerin yapılabileceği kabul salonu, fitness ve aerobik salonu yer alacak. Gençlik ve Spor Bakanlığımız ile bölgeye kazandırdığımız Uluslararası Gençlik Akademisi'nin yanında yapacağımız tesisimizin şimdiden hayırlı olmasını dilerim" diye konuştu.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL