SÜ Kurumsal İletişim Koordinatörlüğü'nden yapılan yazılı açıklamada, dekanlığın tahakkuk biriminde görev yapan 1 mutemet ile 3 geçici personelin düzenlediği maaş evraklarının şüphe üzerinde incelemeye alındığı bildirildi. Açıklamada, yapılan incelemelerin ardından evraklar üzerinde oynama yapıldığı ve öğretim üyelerinin maaşlarının banka şubesine eksik gönderildiğinin tespit edildiği ifade edildi. Dekanlık tarafından 4 kişi hakkında zimmetlerine para geçirdiği suçlamasıyla soruşturma başlatıldığı, savcılığa da suç duyurusunda bulunulduğu belirtildi.
Meram Tıp’ta yolsuzluk iddiası
Selçuk Üniversitesi (SÜ) Meram Tıp Fakültesi'nde görevli 1 mutemet ve 3 personel hakkında zimmetlerine para geçirdikleri iddiasıyla soruşturma açıldı.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?