Meram Tıp Fakültesi Eyyüp Kalaycı Konferans Salonu'nda düzenlenen törene SÜ Rektörü Prof.Dr. Süleyman Okudan, İl Sağlık Müdürü Dr. Hasan Küçükkendirici, Başhekim Prof. Dr. Ahmet Özkağnıcı, Meram Belediye Başkanı Refik Tuzcuoğlu, Meram Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. İnci Mevlitoğlu ile davetliler katıldı.
Törende konuşan SÜ Rektörü Prof. Dr. Süleyman Okudan, açılan bu birimlerle hastaların artık Ankara'ya taşınmalarına gerek kalmayacağını belirterek, "Nükleer tıp merkezimizde bulunan PET sistemi bölgede başka bir hastanede yok. Daha önce hastalarımız çeşitli tetkikler için Ankara'ya gidiyorlardı. Artık gitmeyecekler ve biz tüm tetkiklerini burada yapabileceğiz. Aynı şekilde yeni açılan reanimasyon ünitemiz de son derece modern cihazlarla donatıldı. Tüm bu çalışmaları başarı ile tamamlayan öğretim üyelerimize teşekkür ediyorum. Şimdiki hedefimiz hastanemize organ nakilleri için bir transplantasyon ünitesi kazandırmak. En kısa zamanda bunu da tamamlayacağımıza inanıyorum" dedi.
Konuşmaların ardından törene katılan protokol üyeleri kurdele keserek Nükleer Tıp Merkezi ve Reanimasyon Ünitesi'ni hizmete açtı.
iha