Meram Norm Kadro’ya geçiyor

Meram Belediyesi'nin birimleri ve personel yapısı norm kadro ilke ve standartları çerçevesinde yeniden belirlendi.

Meram Belediye Başkanı Refik Tuzcuoğlu, norm kadroya geçişte halka sunulan hizmetler noktasında herhangi bir sorun yaşanmayacağını belirterek, "22 Nisan 2006 tarih ve 26147 sayılı Resmi Gazete'de yayımlanarak yürürlüğe giren 2006/9809 sayılı Bakanlar Kurulu kararı gereğince 'Belediye ve bağlı bulunduğu kuruluşları ile Mahalli İdare Birlikleri Norm Kadro İlke ve Standartlarına İlişkin Esaslar' ile konular görüşülerek meclisimizce karara bağlandı. İşlerin hızlı yapılması için böyle bir uygulamanın hayata geçirilmesi çok önemli. Fakat bu müdürlüklerin görev alanları da genişleyerek planlı ve düzenli çalışma ortamı sağlanmış olacak. Norm kadro uygulaması ile kurumsal yapıda bazı değişiklikler yaşanacak olan belediyemizde 22 olan müdürlük sayısı 15'e düşürüldü. Kamu kaynaklarının etkili ve verimli kullanılması, yerel hizmetlerin dengeli dağılımının temin edilmesi, belediyeler tarafından sunulan hizmetlerde kalitenin artırılması, ihtiyaç duyulan nitelik, unvan ve sayıda personel istihdamının sağlanmasını amaçlayan norm kadro uygulaması kısa süre içerisinde hayata geçirilecek" dedi.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?