Meram Belediyesi Yaz Boyunca Konteynerleri Köpüklü Suyla Yıkıyor

Meram Belediyesi, yaz aylarında artan sıcaklarda kötü koku ve bakteri oluşumunu önlemek adına ilçe genelindeki tüm konteynerleri özel araçlarla detaylı şekilde temizliyor.

Meram Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri, özel yıkama araçları kullanarak konteynerlerin iç ve dış yüzeylerinde kapsamlı bir çalışma yürütüyor. Basınçlı su ve çevre dostu dezenfektanlarla yapılan uygulamada, konteynerler köpükle yıkanarak kötü koku oluşumunu engelleyen özel solüsyonlarla hijyenik hale getiriliyor. Bu çalışma, vatandaşların günlük yaşam konforunu artırmayı hedefliyor.

Yaz Boyunca Kesintisiz Çalışma

İlçe genelindeki yer altı ve yer üstü tüm konteynerleri kapsayan bu çalışmalar, sıcak hava koşullarında oluşabilecek bakteri, sinek ve larva riskini minimize etmek için yaz boyunca aralıksız devam edecek. Müdürlükten yapılan açıklamada, çalışmaların halkın daha temiz, sağlıklı ve huzurlu bir çevrede yaşaması adına büyük bir titizlikle sürdürüldüğü belirtildi.

Vatandaşlardan Destek Bekleniyor

Çevre temizliğinin halk sağlığı açısından kritik bir öneme sahip olduğunu vurgulayan yetkililer, vatandaşlara önemli bir çağrıda bulundu. Atıkların konteyner içine bırakılmasının ve çevre temizliğine özen gösterilmesinin yürütülen hijyen çalışmalarının verimini artıracağı hatırlatıldı. Belediye ekiplerinin başarısı, vatandaşların bu süreçte göstereceği duyarlılık ve destekle tam anlamıyla mümkün olacak.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

KONYA Haberleri

O CADDE YENİLENİYOR
KONYA'YA YENİ DÜZEN
Konya'nın Acı Kaybı: Şanzımancı Hacı Usta Hayatını Kaybetti
KONYA'DA ACİL HAVA NAKLİ
KONYA OVASI'NDA HASAT BAŞLADI