Meram Belediyesi personeline eğitim semineri

Meram Belediyesi personeline yönelik eğitim seminerleri sürüyor.

 “Resmi Yazışma Kuralları” konusunda hizmet içi eğitim semineri düzenlendi. Yazı İşleri Müdürlüğü tarafından Meclis Salonu’nda düzenlenen seminerde bir konuşma yapan Meram Belediye Başkanı Serdar Kalaycı, “Belediyemize ait müdürlüklerde yazışmaları yapan arkadaşların güncel mevzuat konusunda bilgilendirilmesi ve yazışmalarda standartlara uyulması amacı ile bu seminer düzenlendi. Yazışma yapan arkadaşların resmi yazışma kurallarına uymaları, gerek birim için ve gerek kurum dışına gönderilen yazılarda belirli bir standarda uyulması gerekmektedir. Bu nedenle eğitim seminerin yararlı olacağına inanıyorum” dedi. Başkan Kalaycı’nın konuşmasından sonra Meram Belediyesi Yazı İşleri Müdürü Zeki Yaşar Cengiz, “Resmi Yazışma Kuralları” konulu sunum yaptı. Yaklaşık 2 saat süren seminerde resmi yazışma kuralları yönetmeliği, genel kurum arşivine nasıl evrak teslim edilir, nasıl tasnif edilir, evraklar kurum arşivinde ne kadar süreliğine saklanır ve evraklar kimler tarafından imha edilir gibi konular hakkında katılımcılara önemli bilgiler verildi.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?