Meram Belediyesi köprü oluyor

Kullanım fazlası ev eşyalarını ihtiyaç sahiplerine ulaştırarak bir köprü vazifesi görüyor.

Meram Belediye Başkanı Tuzcuoğlu, bu proje kapsamında 50’nin üzerinde aileye yardım eli uzattıklarını söyledi.

Mahalle muhtarları ve duyarlı vatandaşların beyanlarıyla tespit edilen ailelerin başta gıda olmak üzere çeşitli ihtiyaçlarını karşılayan Meram Belediyesi Sosyal İşler Müdürlüğü, şimdi de kullanım fazlası olan eşyaları ihtiyaç sahiplerine ulaştırıyor. Alo 153 hattını arayıp bağışta bulunan Meramlı vatandaşlardan kullanmadıkları eşyaları evlerinden alıyor ve tespit edilen ailelere ulaştırıyor. Bağışlanan eşyaların toplandığı depoda beyaz eşyadan mobilyaya kadar birçok ev eşyası bulunuyor. Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?