Meram Belediyesi aşure dağıttı

Meram Belediyesi, Cuma namazı sonrası aşure dağıttı

Meram Belediyesi, Konya Tornacılar, Kaynakçılar ve Oto Tamirciler Odası ile birlikte Cuma namazı sonrası Meram Sanayi'ndeki Kulluk ve Meram Sanayi camileri önünde esnafa aşure dağıttı. Aşure dağıtımına, Meram Belediye Başkanı Refik Tuzcuoğlu ve Konya Tornacılar, Kaynakçılar ve Oto Tamirciler Oda Başkanı Ali Demirkol da katıldı.

Meram Belediyesi Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü ekiplerinin farklı mahallelerde evlere aşure dağıtımı yaptığı belirtildi.

Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?