Kalaycı, 8 aylık süreçte gerçekleştirdikleri hizmetlerde tüm çalışanların önemli katkılarının olduğunu belirterek, belediye personeline teşekkür etti.
Belediyenin Arif Bilge Tesislerinde işçilerle bir araya gelen Kalaycı, ''Başta Temizlik İşleri Müdürlüğü'nde çalışan personelimiz olmak üzere bayram tatili süresince görev yapan bütün mesai arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Vatandaşlarımız huzurlu ve mutlu bir şekilde tatillerini geçirmişlerse bunda belediye hizmetlerinin aksamadan yürümesinin çok büyük payı var'' dedi.
Kalaycı, daha sonra Belediye Meclis Salonu'nda memurlarla bir araya gelerek, bayramlarını kutladı.
Yapılan hizmetlerde tüm çalışanların emeğinin olduğunu vurgulayan Kalaycı, ''Bu nedenle bütün birimlerimizdeki arkadaşlarıma gayretlerinden dolayı teşekkür ediyorum. Birlik ve beraberlik içinde halkımızın ihtiyaç duyduğu hizmet ve yatırımları ilçemize kazandırmaya devam edeceğiz'' diye konuştu.