Valiliğe bağlı birimlerde çalışan
memurlardan ‘umut tükendi’ mesajı
Büro Memur-Sen Genel Başkanı Yazgan, “Memurlar içerisinde en az ücreti alan ve en mağdur durumda olan İçişleri Bakanlığına bağlı birimlerde çalışan memurların artık umudu kalmamıştır” dedi. Yazgan, İçişleri Bakanlığı çalışanlarının sorunlarını ele alacakları bir toplantı düzenlediklerini belirterek, Türkiye’de memurlar içerisinde en az ücreti alan ve en mağdur durumda olanların valiliklerde, Sivil Savunma Teşkilatında ve nüfus müdürlüklerinde çalışanlar olduğunu savundu. Yazgan, “Artık bu memurların umudu kalmamıştır” dedi.
Hükümetin, göreve başladığında “eşit işe eşit ücret” uygulamasını hayata geçireceğini belirttiğini, ancak bugüne kadar bu yönde hiçbir çalışma yapmadığını savunan Yazgan, “Valilik ve kaymakamlık çalışanlarının en büyük sorunu düşük ücret ve ücret dengesizliğidir. Seçim sürecine girildiği şu günlerde İçişleri çalışanlarının artık umudu kalmamıştır. Personel Yasası Tasarısı rafa kaldırıldı. Ücret dengesizliği giderilemedi. Bunları buradan protesto ediyoruz” diye konuştu.