Melih Gökçek'ten dikkat çeken "İstanbul" yorumu

Ankara Büyükşehir Belediyesi eski Başkanı Melih Gökçek, sosyal medya hesabından dikkat çeken açıklamalarda bulundu.

Ankara Büyükşehir Belediyesi eski Başkanı Melih Gökçek, Yüksek Seçim Kurulu'nın (YSK) İstanbul seçimlerine ilişkin verdiği kararla ilgili sosyal medya hesabından dikkat çeken ifadeler kullandı.

"O’su bu'su yok, hırsız var hırsız" diyen Melih Gökçek, geçersiz oyların tamamının sayılması haline Binali Yıldırım'ın 140 bin fark öne geçeceğini söyledi.

 

 

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL