Meksika'da sendika kavgası

Rakip sendikaların üyeleri arasında çıkan kavgada 2 kişi öldü

MEKSİKO (AA) - Meksika'da bir çelik boru fabrikasında rakip sendikaların üyeleri arasında çıkan kavgada 2 kişi öldü.

Çalışma Bakanlığı yetkilileri, Veracruz kenti yakınlarındaki fabrikada bulunan rakip sendikaların destekçileri arasında çıkan tartışmanın kavgaya dönüştüğünü açıkladı.

Kavgada 2 kişinin öldüğü, 22 kişinin yaralandığı kaydedildi.

Veracruz eyalet savcılığından yapılan açıklamada da rakip sendikaların üyeleri arasındaki kavgada ateşli silah kullanıldığı belirtildi.

Meksika'nın uzun süredir yenilenmeyen çalışma yasaları, bir fabrikada işçileri kimin temsil edeceğini açıkça belirleyecek yöntemler içermiyor.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL