Meksika'da otoyol çöktü: 2 ölü

MEKSİKO (AA) - Meksika'nın güneyinde otoyolun çökmesi sonucu oluşan derin çukur, içinde 2 kişinin bulunduğu aracı yuttu.Federal Ulaştırma Dairesi Sekreteri...

MEKSİKO (AA) - Meksika'nın güneyinde otoyolun çökmesi sonucu oluşan derin çukur, içinde 2 kişinin bulunduğu aracı yuttu.

Federal Ulaştırma Dairesi Sekreteri Gerardo Ruiz Esparza, yaptığı açıklamada, bölgede 3 gündür devam eden şiddetli yağışlardan dolayı otoyolun kenarında su birikintileri oluştuğunu ve giderlerin tıkandığını belirtti.

Esparza, Meksika-Cuernavaca otoyolunun 15 metre altındaki giderlerde tıkanma sonucu göçük meydana geldiğini ve dev bir çukur açıldığını kaydetti.

Araçları çukura düşen baba ve oğlun yaşamını yitirdiği aktarıldı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL