Meksika'da bir gazeteci daha öldürüldü

ANKARA (AA) - Meksika'nın orta kesiminde yer alan Guanajuato eyaletinde bir gazetecinin vurularak öldürüldüğü bildirildi.Latin Amerika medyasında yer alan...

ANKARA (AA) - Meksika'nın orta kesiminde yer alan Guanajuato eyaletinde bir gazetecinin vurularak öldürüldüğü bildirildi.

Latin Amerika medyasında yer alan habere göre, yetkililer yerel bir gazetede muhabir olarak çalışan 45 yaşındaki Rodolfo Garcia Gonzalez'in, Valle de Santiago kentinde motosikletle seyir halindeyken kimliği belirsiz kişilerce silahla ateş edilerek öldürüldüğünü kaydetti.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Meksika'nın sınır eyaleti Tamaulipas'ta mayıs sonunda ulusal Excelsior gazetesi için çalışan Hector Gonzalez Antonio öldürülmüştü.

Ülkede 5,5 yılda 30'dan fazla gazeteci öldürüldü.


AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL