Meksika'da 6 aktivist serbest bırakıldı

Hükümet yetkilileri, serbest bırakılan 6 aktivistin haklarının çiğnendiğini kabul etti

MEKSİKO (AA) - Meksika'da 6 aktivist, yıllarca hapis yattıktan sonra "haklarının çiğnendiği" gerekçesiyle serbest bırakıldı.

Hükümet yetkilileri, kasabaları Tlaniksco'da su kaynaklarını korumak için mücadele veren 6 aktivistin en az 12 yıldır cezaevinde olduklarını belirterek, bu kişilerin haklarının çiğnendiğini kabul ettiklerini açıkladı.

Bu 6 aktivistin serbest bırakıldığını ifade eden yetkililer, bu kişilerin temyiz başvurularına karşı mücadele edilmeyeceğini söyledi.

Hükümetin insan hakları müsteşarı Alejandro Encinas, Devlet Başkanı Andres Manuel Lopez Obrador yönetiminin, bazılarında haksız yere hapis cezası alanların da olduğu 538 davayı değerlendirdiğini söyledi.


Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL