Mehter takımı Pakistan'da

İstanbul Harbiye Askeri Müze ve Kültür Sitesi Komutanlığına bağlı mehter takımı İslamabad'da konser verdi

İSLAMABAD (AA) - İstanbul Harbiye Askeri Müze ve Kültür Sitesi Komutanlığına bağlı mehter takımı, Pakistan Günü dolayısıyla Pakistan'ın başkenti İslamabad'da konser verdi.

Mehter takımı, Türkiye'nin İslambad Büyükelçiliğinde düzenlenen programda marşlarını seslendirdi. Birçok yabancı misyon şefinin hazır bulunduğu konserde, mehter takımının seslendirdiği "Cive Pakistan" ve "Dil dil Pakistan" şarkıları da dinleyenlerden büyük alkış aldı.

Türkiye'nin İslamabad Büyükelçisi Sadık Babür Girgin, etkinlik öncesi yaptığı konuşmada, mehteran takımının geçmişte "dosta güven, düşmana korku veren" nitelik taşıdığını söyledi.

Girgin ayrıca, mehteran takımının en eski askeri bando olduğunu ifade etti.


AA

Gündem Haberleri

KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı