Mehmetçiğe destek için süt paralarını bağışladılar

AKSARAY (AA) - Eskil ilçesindeki süt üreticileri, Türk Silahlı Kuvvetlerinin (TSK) Afrin'de terör örgütlerine yönelik yürüttüğü Zeytin Dalı Harekatı'na...

AKSARAY (AA) - Eskil ilçesindeki süt üreticileri, Türk Silahlı Kuvvetlerinin (TSK) Afrin'de terör örgütlerine yönelik yürüttüğü Zeytin Dalı Harekatı'na destek vermek için topladıkları süt hasılatını Türk Silahlı Kuvvetlerini Güçlendirme Vakfı'na bağışladı.

Eskil Kaymakamlığı ve Eskil Belediye Başkanlığı öncülünde gerçekleştirilen kampanya ile bir araya gelen üreticiler sütün satışından elde ettikleri geliri Türk Silahlı Kuvvetlerini Güçlendirme Vakfı'na bağışladı.

Eskil Belediye Başkanı Niyazi Alçay, Hükümet Meydanı'ndaki törende, Zeytin Dalı Harekatı'nın sadece terör gruplarına değil tüm Türkiye düşmanlarına yönelik yapıldığını ifade ederek, hiçbir gücün Türkiye'nin birlik ve beraberliğine kast edemeyeceğini ifade etti.

Konuşmanın ardından süt tankerlerinin önünde operasyondaki askerler için topluca dua edildi.

Törene, Kaymakam Yavuz Kartal, Eskil Süt Üreticileri Birlik Başkanı Necip Çeçen ve üreticiler katıldı.


AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE