Mehmet Şimşek yeniden baba oldu!

Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, üçüncü kez baba oldu. Şimşek, haberi sosyal medyadan '3'e terfi ettik' mesajıyla duyurdu.

Geçtiğimiz günlerde ikiz kızlarından Azra Esma'nın rahatsızlanmasıyla zor günler geçiren Maliye Bakanı Mehmet Şimşek'ten bu kez güzel haber geldi. İkiz kız babası olan Şimşek, bu kez erkek babası oldu.

Şimşek sevincini, "Allah'a şükürler olsun; ikizlerden sonra bir erkek evlat sahibi olduk bu hayırlı günde. Böylece 3'e terfi ettik:" tweetiyle takipçileriyle paylaştı.  

Yaşam Haberleri

Akciğerde zatürrenin altında bir tümör görüldü
Bu kuşları sakın avlamayın: Ankara'dan kene kararı! 51 bin keklik ve sülün doğaya salınacak
Alanya’da vatandaşların gözdesi halk plajları
Meteoroloji’den Hafta Sonu Uyarısı: Sağanak Yağışlar Geliyor
FİLOZOF ATAKAN’IN ŞAŞIRTAN KARİYER DEĞİŞİMİ