Mehmet Kaçmaz personelle buluştu

Özel İdare Genel Sekreteri Mehmet Kaçmaz, özel idare çalışanlarıyla bir araya geldi.

Birlik ve beraberlik içerisinde ekip çalışmasıyla önemli hizmetlere imza atacaklarını belirten Genel Sekreter Mehmet Kaçmaz, “Yıllar sonra sizlerle birlikte olmanın mutluluğunu yaşıyorum. Görüyorum ki aranızda daha önce çalıştığımız mesai arkadaşlarım var. Sizlerden güç alarak hizmetin en iyisini yapacağımızdan eminim. Bu gücü ve şevki sizlerde ve kendimde görüyorum. Önemli olan bizlerden hizmet alan herkese dürüst ve sorgulanabilir hizmet anlayışını sunabilmek. Bizlerde hep birlikte bunu başaracağız. Güzel şeyler olacak” dedi.

 

Özel idarenin hizmet alanının geniş olduğunun altını çizen Kaçmaz, “Milli eğitim, sağlık, tarım çevre, sanayi ve ticaret, bayındırlık, kültür, spor, sosyal, hizmetler, sivil savunma, acil yardım ve kurtarma, imar, yol, su, kanalizasyon, orman köylerinin desteklenmesi gibi birçok mahalli görevlerin verilmesiyle önemli statüye kavuşmuştur. Bu sebeple sizlere büyük görevler düşüyor. Sizlerin yaptığı gayretli çalışma önce halkımıza ardından da Konya’ya yansıyacaktır. Bizlerde sizlerin hizmetleriyle övüneceğiz. Tekrar üstüne basarak söylemek istiyoruz. Ekip çalışmasına önem veren bir insanım. Yaptığınız işi düzgün ve kaliteli yaptığınız sürece çok güzel hizmetler ortaya çıkaracağız. Kapım hepinize açık. Yeter ki güzel hizmetler ortaya çıkaralım” şeklinde ifade etti.

Konuşmanın ardından genel sekreter Mehmet Kaçmaz, personelle birlikte öğle yemeği yedi. 

Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?