Mehmet Ali Erbil ekranlara geri döndü

Yaptığı gafın ardından ünlü şovmen yeniden ekranlara döndü...

Canlı yayında yaptığı gaf sonrası programı yayından kaldırılan ünlü şovmen Mehmet Ali Erbil, 4 ay aradan sonra ekranlara geri döndü. TNT’de “Açıl Susam Açıl” isimli bir çöpçatan tarzı bir program sunan Erbil’in ilk konuğu Nadide Sultan oldu. Nadide Sultan’a “Kadınların içinde şeytan var mı yok mu?” diye soran Erbil, ünlü şarkıcının “Erkekler kadını kaşırsa o şeytan ortaya çıkar” sözleri üzerine verdiği yanıtla şaşırttı.

Erbil “Bende nedense kadınları melek olarak alıyorum ama sonra şeytan oluyorlar. Onları kaşıya kaşıya şeytan yapıyorum” dedi

Medya Haberleri

Sekizinci Aile İkinci Sezonu İptal Edildi: Disney Plus'tan Şok Karar
Şebnem Ferah İzmir'de Fırtına Gibi Esti!
Ünlü Sunucu Ece Vahapoğlu Müjdeli Haberi Verdi: Kanseri Yendim!
Reha Muhtar Yaşamını Yitirdi
Demet Özdemir Cannes kırmızı halısında