MEDAŞ, şebeke yenileyecek

MEDAŞ, şebeke yenileme çalışması nedeniyle Konya’nın merkez ilçelerinde elektrik kesintisine gidileceğini duyurdu.

MEDAŞ'tan yapılan açıklamada, 21 Haziran 2009, 06.00 ile 19.30 saatleri arasında Selçuklu İlçesi; Yazır Mahallesi, Bld.Kuyu, Teknokent ile Selçuk Üniversitesi, Yurt 2, trafolar ve civarlarında elektrik kesintisi uydulanacağı bildirildi.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?