Konya, Karaman, Aksaray, Kırşehir, Niğde ve Nevşehir illerinde elektrik dağıtım hizmeti veren MEDAŞ‘ın internet sitesi www.meramedas.com.tr üzerinden kullanılmaya başlanan sistem sayesinde kullanıcılar kendilerine anlık olarak atanacak müşteri temsilcileri ile görüşme sağlayacak, ihbar, şikayet ve taleplerini anlık olarak iletebilecekler. Bu talepler ile hızlı bir şekilde sorunların bildirilmesi ve en kısa sürede müşteri talebine uygun olarak şikayetin giderilmesi hedefleniyor. Ayrıca web site üzerinden yapılan uygulamada zaman kısıtlaması yok. “WebChat” canlı destek hattı 7/24 hizmet verecek.
MEDAŞ iletişim kanallarını artırıyor
Meram Elektrik Dağıtım A.Ş. (MEDAŞ) müşterilerine daha iyi hizmet vermek ve sorunları daha hızlı çözüme kavuşturulabilmek için kurumsal web sitesi üzerinden 7/24 hizmet verecek canlı destek hattı uygulaması “WebChat’i” hayata geçirdi.
Yerel Haberleri
TANITIM TOPLANTISI YAPILDI
M1 Konya AVM’de imza günleri ve Kitap Fuarı başlıyor
Bel ağrınız artıyorsa bu bilgiye kulak verin
Meram'ın Yeşil Hazinesi Kışa Hazırlanıyor
Kış Gelmeden Teslim! Hacılar'da 552 Konutluk TOKİ Projesi Hız Kesmiyor