Meclis Üyesi Sert anıldı

Mehmet Sert ölümünün birinci yılında mezarı başında anıldı.

Meram Meclis Üyesi iken kalp krizi geçirerek hayatını kaybeden İl Genel Meclis Üyesi Mehmet Sert ölümünün birinci yılında mezarı başında anıldı. Vali Yardımcısı İrfan Kenanoğlu, İl Genel Meclisi üyeleri ve sevenlerinin katıldığı anma programında, Sert için dualar okundu. Mehmet Sert’in Konya için önemli hizmetleri bulunduğunu belirten Hadim İl Genel Meclisi Üyesi İbrahim Şimşek, “hizmet aşkı ve heyecanıyla son derece çalışkan bir arkadaşımızdı. Göründüğü gibi olan ve olduğu gibi görünen insanlardan biriydi. Allah rahmet eylesin” dedi. İl Genel Meclisi Üyesi Erol Küçükbakırcı  ise Köy hizmetlerinden emekli olan ve köylere hizmet götürme konusunda tecrübesinden yararlandığımız Mehmet Sert’ten biz razı olduk, Allah’ta razı olsun mekanı cennet olsun temennisinde bulundu. Okunan duaların ardından Sert ailesine taziyelerin bildirilmesinin ardından anma programı sona erdi. Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?