Meclis 5 yılda tarihi kararlara imza attı

Vali Osman Aydın, görev süreleri İl Genel Meclisi üyelerine İl Özel İdaresi Sosyal Tesisleri’nde gerçekleştirilen törende plaket verdi

Vali Osman Aydın, görev süreleri 29 Mart mahalli seçimlerde sona erecek olan 19. dönem İl Genel Meclisi üyelerine İl Özel İdaresi Sosyal Tesisleri’nde gerçekleştirilen törende plaket verdi. Törene; Meclis Başkanvekilleri, Genel Sekreter Mehmet Kaçmaz, Genel Sekreter Yardımcısı Osman Günaydın, Meclis Üyeleri ile vefat eden meclis üyelerinin aileleri katıldı. Yemek ikramının ardından düzenlenen törenin açılış konuşmasını Özel İdare Genel Sekreteri Mehmet Kaçmaz yaptı. Meclisten aldıkları destekle önemli çalışmaların sergilendiğini belirten Kaçmaz, “hizmetlerimizde her zaman sizlerin destek ve yardımlarınızı gördük. 8 aydır beraber çalışıyoruz. İnşallah sizden sonra gelecek olan meclis üyeleriyle de aynı tempoda çalışacağımızı temenni ediyorum. Sizlere yaşamınızda başarılar dilerken en kötü gününüz böyle olsun” dedi. Daha sonra siyasi partilerin gurup başkan vekilleri kısa bir selamlama konuşması yaptı. İlk konuşmayı Saadet Partisi Gurup Başkanvekili Abdullah Altuntaş yaptı. İl genel meclisinde uyumlu bir çalışma sergilendiğini kaydeden Altuntaş, yapılan hizmetlerde laf olsun diye muhalefet yapmadıklarını, her zaman başarılı hizmetlere vesile olduklarını kaydetti. Milliyetçi Hareket Partisi Gurup Başkanvekili Yılmaz Ünal ise bir dönemi geride bıraktıklarının altını çizerek, “geçmişte milletimiz bize iktidar daha sonra muhalefet görevi verdi. Biz hem iktidar hem de muhalefet görevini en iyi şekilde yaptık. Bundan sonra milletimiz nasıl bir görev verecek onu göreceğiz. Her zaman üzüm yemeyi tercih ettik. Amacımız bağcıyı dövmek olmadı” şeklinde konuştu. Renkli siması ve konuşmalarıyla davetlileri neşelendiren Cumhuriyet Halk Partisi Grup Başkanvekili Hasan Başak, güzel şeyler üretmeye çalıştık diyerek, “siyaset oturma alanları değildir. Çalışma alanlarıdır. Bizlerde oturmaya değil çalışmaya geldik. Çalıştık ve bir dönemi tamamladık dedi ve konuşmasının sonunda ‘Sayın valim plaket verirken bana başka bir hediyede vermeniz gerekir. Çünkü ben hiç devamsızlık yapmadım. Ayrıca sayın valim biz solcuyuz ama sağ tarafa oturtmuşlar’ diyerek espri yaptı. Gurup başkanvekillerinden AK Parti Gurup Başkanvekili Erol Küçükbakırcı geldi. Bir ideal bir sevda uğruna geldiğimiz İl Genel Meclisi’nde beş yılı doldurduk diyen Küçükbakırcı, “Gerçekten tarihi kararlar alarak ilimize katkıda bulunduk. Almış olduğumuz bu kararlar her zaman tarihin altın sayfalarında yerini alacak” şeklinde ifade etti. İl Genel Meclisi Birinci Başkanvekili Süleyman Selçuk ise “hizmet süremizce güzel icraatların yanı sıra kırıcı üzücü durumlarda oldu. Ama yapılan bütün çalışmalar şahsi değil hizmet adına idi. Bu sebeple herkesin haklarını bir birine helal etmesini temenni ediyor bundan sonraki hayatınızda başarılar diliyorum” dedi. Törenin son konuşmasını Vali Osman Aydın yaptı. Sizlerin onuruna verdiğim yemeğe katılmanızdan dolayı hepinize teşekkür ediyorum diyerek konuşmasına başlayan Aydın, “iki yıl sizlerle birlikte görev yaptım. Gerçekten birlik ve beraberlik içinde hizmet vermenin bahtiyarlığını yaşıyorum. Kırsal kesimin kalkınmasında önemli hizmetlere imza attık. Bu başarı iktidar ve muhalefetiyle birlikte oldu. 19 dönem il genel meclisi üyeleri olarak tarihi reformların olduğu bir dönemde hizmet vermenin gururunu yaşıyoruz hep birlikte. Demokrasilerde seçim vardır. Birileri gelir birileri gider. Bu bir hizmet yarışıdır. Sizler geldiniz hizmet ettiniz daha sonra gideceksiniz. Şimdiden bundan sonraki yaşamınızda sizlere başarılar diliyorum” dedi. Konuşmaların ardından meclis üyelerine vali Osman Aydın tek tek plaket verdi.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?