MEB'den öğretmenlerin yer değiştirme sürecine ilişkin çalıştay

Milli Eğitim Bakanlığınca bürokratlar, il milli eğitim müdürleri, kurum yöneticileri ve öğretmen sendikalarından temsilcilerin katılımıyla Öğretmenlerin Yer Değiştirme Süreçlerini Değerlendirme Çalıştayı düzenlendi

ANKARA (AA) - Milli Eğitim Bakanlığınca (MEB) öğretmenlerin yer değiştirme süreçlerinin değerlendirilmesi amacıyla çalıştay düzenlendi.

Bakanlık bürokratları, il milli eğitim müdürleri, kurum yöneticileri ve öğretmen sendikalarından temsilcilerin katılımıyla Başkent Öğretmenevi'nde dün başlayan Öğretmenlerin Yer Değiştirme Süreçlerini Değerlendirme Çalıştayı sona erdi.

Çalıştayda takvim düzenlemesi başta olmak üzere öğretmenlerin yer değiştirme süreçlerinin değerlendirmesi yapıldı, ayrıca hayata geçirilecek düzenlemelerle ilgili öneri kararları oluşturuldu.

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu