May, Suudi Arabistan Kralı ve Veliaht Prensi ile telefonda görüştü

LONDRA (AA) - İngiltere Başbakanı Theresa May, Suudi Arabistan Kralı Selman bin Abdulaziz ve Veliaht Prens Muhammed bin Selman ile telefonda görüştü.İngiltere...

LONDRA (AA) - İngiltere Başbakanı Theresa May, Suudi Arabistan Kralı Selman bin Abdulaziz ve Veliaht Prens Muhammed bin Selman ile telefonda görüştü.

İngiltere Başbakanlığından yapılan açıklamada, dün akşam yapılan görüşmelerde May'in, Suudi Arabistan öncülüğündeki koalisyon güçlerinin Yemen'deki Hudeyde Limanı'nı tekrar kullanıma açma kararından duyduğu memnuniyeti dile getirdiği kaydedildi.

Görüşmede May'in, Yemen'deki Husilerin Suudi Arabistan'ın başkenti Riyad'a düzenlediği balistik füze saldırısını da en güçlü şekilde kınadığı duyurulan açıklamada, "May ayrıca, Husilerin kabul edilemez agresifliği karşısında Suudi Arabistan'ın itidal göstermesini de memnuniyetle karşıladığını söyledi." ifadesine yer verildi.

Suudi Arabistan'ın güvenliğine yönelik İngiltere'nin bağlılığının devam ettiğini May'in bu görüşmede bildirdiği aktarılan açıklamada, yeni yılda İngiltere Başbakanı'nın Veliaht Prens Muhammed bin Selman'ı ada topraklarında karşılamak için sabırsızlandığını anlattığı belirtildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL