Mavi Tren yeniden seferlere başlıyor

İç Anadolu Mavi Treni, 13 Şubat 2009'dan itibaren tekrar sefere başlayacak.

TCDD Genel Müdürlüğünden yapılan yazılı açıklamaya göre, Mavi Tren 13 Şubat'tan itibaren Haydarpaşa-Adana-Haydarpaşa arasında karşılıklı seferlere başlayacak.

Yolculara daha hızlı ve konforlu hizmet sunulması için Eskişehir-Kütahya, Akşehir-Konya ve Ulukışla-Adana arasında yapılacak yol çalışmaları nedeniyle tren seferlerine 13 Ağustos 2008'de ara verilmişti. Çalışmalar sonucunda, 61 bin 766 metre komple yol, bakım çalışması yapılan bölgelerde ise 11 bin 358 metre ray yenilendi. Ayrıca, 52 bin 494 adet travers değişimi, 4 bin 315 ray kaynağı, 8 makas değişimi, 101 bin 350 metre balast elemesi yapıldı.

aa

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?