Mavi Kelebekler, ilk maçtan galip ayrıldı

Hentbol Kadınlar Türkiye Kupası grup mücadelelerinde Sivas Belediyespor ile eşleşen Konyaaltı Belediyesi Kadın Hentbol Takımı, rakibini 30-22 mağlup etti.

Hentbol Kadınlar Türkiye Kupası grup mücadelelerinde Sivas Belediyespor ile eşleşen Konyaaltı Belediyesi Kadın Hentbol Takımı, rakibini 30-22 mağlup etti.

4 gruptan oluşan ve 15 takımın yer aldığı Hentbol Kadınlar Türkiye Kupası grup mücadeleleri, 25 Aralık Cuma günü başladı. C grubunda yer alan Konyaaltı Belediyesi Kadın Hentbol Takımı, Sivas Belediyespor Kadın Hentbol Takımı karşısında oynadığı ilk maçını kazandı. Mudanya'da oynanan müsabakada rakibi üstünde büyük baskı kuran Mavi Kelebekler, Sivas Belediyespor Kadın Hentbol Takımı'nı 30-22 yenmeyi bildi.

Mavi Kelebekler, 26 Aralık Cumartesi Mudanya Belediye Spor Kulübü, 27 Aralık Pazar günü ise Kastamonu Belediyesi Spor Kulübü ile karşılaşacak. Grup maçlarının sonunda ilk iki sırayı alan takımlar, Türkiye Kupası'nda 8 takımın yer alacağı çeyrek finale katılmaya hak kazanacak.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de