Masa Tenisinde şampiyon Konya Gençlikspor

Türkiye Masa Tenisi Federasyonu faaliyet takviminde yer alan Yıldızlar B Grubu Şampiyonası Isparta’da yapıldı

.

Yıldızlar B Grubu Şampiyonasında İlimizi temsilen Gençlik Spor Kulübümüzden 6 sporcu katıldı. Konyalı sporculardan Hasan Atmaca, Yusuf Cem Baran ve Furkan Tuna şampiyon olarak Türkiye Şampiyonasına katılma hakkı kazandılar.

Konyaspor Haberleri

KONYASPOR KARİYERİ TAMAMLANDI
KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ