Masa tenisi: Türkiye Kupası

- Erkeklerde Beşiktaş, kadınlarda da Bursa Büyükşehir Belediyespor şampiyon oldu


İSTANBUL (AA) - Masa Tenisi Takımlar Türkiye Kupası'nda erkeklerde Beşiktaş, kadınlarda da Bursa Büyükşehir Belediyespor şampiyon oldu.

Masa Tenisi Federasyonundan yapılan açıklamaya göre İstanbul Tozkoparan Spor Salonu'nda gerçekleştirilen organizasyonun final maçlarında erkeklerde Fenerbahçe'yi 3-1 yenen Beşiktaş ile kadınlarda TİGEM'i 3-0 mağlup eden Bursa Büyükşehir Belediyespor sezonu şampiyonlukla tamamladı.


AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü