Masa Tenisi Müsabakaları sona erdi

Nevşehir Belediye Başkanı Dr. Mehmet Savran, düzenlenen 3. Lig 3. Etap Masa Tenisi Müsabakaları ödül törenine katıldı.

Nevşehir Belediye Başkanı Dr. Mehmet Savran, düzenlenen 3. Lig 3. Etap Masa Tenisi Müsabakaları ödül törenine katıldı.

29 Nisan - 2 Mayıs 2023 tarihleri arasında Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi (NEVÜ) Spor Merkezi'nde düzenlenen 3. Lig Masa Tenisi Müsabakaları, bugün oynanan final müsabakaları sonunda tamamlandı.

12 erkek ve 12 kadın takımın karşılaştığı müsabakalar sonunda erkeklerde; Nevşehir Uçhisar Belediyesi KAP-OFF Spor birinci, İzmir Altay ikinci, Kayseri Hayat Gençlik ve Spor üçüncü ve Konya Selçuklu Belediye Spor takımı dördüncü oldu. Kadınlarda ise; İstanbul Fenerbahçe birinci, Van Gençlik ve Spor ikinci, Tekirdağ Çerkezköy Belediye Spor üçüncü ve İstanbul Karaburun Doğa ve Su Sporları Kulübü dördüncü oldu.

Müsabakalar sonunda dereceye giren takımları tebrik eden Nevşehir Belediye Başkanı Dr. Mehmet Savran, NEVÜ Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Şahlan Öztürk, Başkan Dr. Oktay Çimen, Nevşehir Gençlik ve Spor İl Müdürü Muhsin Özdemir, Uçhisar Belediye Başkan Yardımcısı Hakkı Korucu ve protokol üyeleri, daha sonra takımlara madalya ve kupalarını verdi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi
Fenerbahçe'de tarih belli oldu! Sahaya iniyorlar