Masa tenisi: Avrupa Takımlar Şampiyonası Challenge Ligi

- Sırbistan'a 3-1 mağlup olan Kadını Milli Takımı şampiyonayı 6. sırada tamamladı


ANKARA (AA) - Masa Tenisi Avrupa Takımlar Şampiyonası Challenge Ligi'nde mücadele eden Kadın Milli Takımı 6. oldu.

Lüksemburg'da süren şampiyonada Türkiye beşincilik maçında Sırbistan ile karşılaştı. Rakibi karşısında salondan 3-1'lik yenilgiyle ayrılan milli takım şampiyonayı 6. sırada tamamladı.

Bu arada, Türk Erkek Milli Takımı da yarın şampiyonanın final maçında Danimarka ile karşılaşacak.


AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü