Masa tenisi: 21 Yaş Altı Avrupa Şampiyonası

- Çift erkeklerde İbrahim Gündüz-Talha Yiğenler ikilisi, Avrupa şampiyonu oldu


ANKARA (AA) - 21 Yaş Altı Avrupa Masa Tenisi Şampiyonası'nda mücadele eden İbrahim Gündüz-Talha Yiğenler ikilisi, çift erkeklerde altın madalyanın sahibi oldu.

Türkiye Masa Tenisi Federasyonundan yapılan açıklamada, Belarus'un başkenti Minsk'teki şampiyonada milli sporcuların, finalde Polonyalı Patryk Zatowka-Marek Badowski çiftini 3-1 yenerek Avrupa şampiyonluğuna ulaştığı bildirildi.

İbrahim Gündüz-Talha Yiğenler çifti, finalde rakipleri karşısında setleri 11-8, 9-11, 11-3 ve 11-9 kazandı.

AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler