Marketteki hırsızlık güvenlik kamerasında

Karabük'te bir akaryakıt istasyonuna ait marketten yapılan hırsızlık güvenlik kamerasınca kaydedildi

KARABÜK (AA) - Karabük'te, bir akaryakıt istasyonunun marketinden yapılan hırsızlık güvenlik kamerasına yansıdı.

Alınan bilgiye göre, Atatürk Bulvarı'ndaki akaryakıt istasyonuna ait markete gelen kimliği henüz belirlenemeyen kişi, görevlinin yerinde olmadığını fark etti.

Görevlinin bulunduğu alana geçen ve aldığı bir miktar parayı yanında getirdiği poşete koyan kişi, daha sonra marketten çıkarak uzaklaştı.

Hırsızlık anı, iş yerinin güvenlik kameraları tarafından kaydedildi.

Öte yandan, İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü ekiplerinin, şüphelinin kimliğinin belirlenmesine yönelik çalışması sürüyor.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu