Manyezit ocağında dinamit patladı: 1 işçi öldü

ERZURUM (AA) - Erzurum'da, manyezit ocağında dinamit patlaması sonucu 1 işçi yaşamını yitirdi.Yetkililerden alınan bilgiye göre, Aşkale ilçesine bağlı...

ERZURUM (AA) - Erzurum'da, manyezit ocağında dinamit patlaması sonucu 1 işçi yaşamını yitirdi.

Yetkililerden alınan bilgiye göre, Aşkale ilçesine bağlı Bozburun köyünde özel bir firma tarafından işletilen manyezit ocağında öğlen saatlerinde patlama meydana geldi.

Yetkililer, firma tarafından ocağa yerleştirilen dinamitin kontrolsüz şekilde patlaması sonucu ocakta çalışan işçilerden 37 yaşındaki Mehmet Yıldız'ın hayatını kaybettiğini belirtti.

Yer altına açılan 3 metrelik deliklere dinamit yerleştirilerek patlatma yapılması planlandığını kaydeden yetkililer, çalışma esnasında dinamitin belirlenmeyen bir sebeple patladığını belirtti.

Olay yerine ulaşan Aşkale Jandarma Komutanlığı ekipleri, patlama olan sahada güvenlik önlemleri aldı, Aşkale Cumhuriyet Savcılığı da olayla ilgili soruşturma başlattı.

Yıldız'ın cenazesi ise otopsi için Erzurum Adli Tıp Kurumuna getirildi.

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE