Kırıkkale'de mantar yedikten sonra rahatsızlanan 1'i çocuk, 8 kişi hastanede tedavi altına alındı.
Kırıkkale'nin Sulakyurt ilçesine bağlı Sarıkızlı köyünde topladıkları mantardan yaptıkları yemeği yiyen Sultan K. (72), Mustafa K. (68), Ganime Y. (50), Safinaz Y. (48), Bahar G. (38), Ömer Batuhan Y. (24), Yusuf Berke Y. (18) ve Furkan Efe G. (15) bir süre sonra karın ağrısı ve mide bulantısı yaşamaya başladı. 112 Acil Çağrı Merkezi'ne yapılan ihbarla köye çok sayıda ambulans sevk edildi. Mantardan zehirlendikleri şüphesiyle Yüksek İhtisas Hastanesi ile Tıp Fakültesi Hastanesi'ne kaldırılan 8 kişi tedavi altına alındı.
Mantardan zehirlenen 1 çocuk 8 kişi hastanelik oldu
Kırıkkale'de mantar yedikten sonra rahatsızlanan 1'i çocuk, 8 kişi tedavi altına alındı
İlk yorum yazan siz olun
KIRIKKALE Haberleri
Kırıkkale’de belediye çalışanına silahlı saldırı: Başkanın akrabası hayatını kaybetti
Madeni yağ üretimi yapan fabrika alev alev yanıyor
Kilit Kavşak Kırıkkale’de Bayram Dönüşü Yoğunluğu Başladı