Mantar konservesinden zehirlenen kadın öldü, eşi yoğun bakımda

ÇANKIRI (AA) - Çankırı'nın Yapraklı ilçesinde yedikleri mantar konservesinden zehirlenen kadın hayatını kaybetti, eşinin yoğun bakımda tedavisi devam...

ÇANKIRI (AA) - Çankırı'nın Yapraklı ilçesinde yedikleri mantar konservesinden zehirlenen kadın hayatını kaybetti, eşinin yoğun bakımda tedavisi devam ediyor.

İlçeye bağlı Çiçek köyünde yaşayan Makbule ve Hüseyin Özkan çifti, mantar konservesi yedikten sonra mide bulantısı ve kusma şikayetiyle Çankırı Devlet Hastanesi'ne başvurdu.

Tedavilerine başlanan çift, durumlarının ağırlaşması üzerine yoğun bakıma alındı.

Makbule Özkan, burada yapılan müdahalelere rağmen kurtarılamadı, eşi Hüseyin Özkan'ın tedavisi sürüyor.

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu