Manisa'nın kurtuluş yıl dönümü

Başbakan Yıldırım, Manisa Valisi Güvençer'e tebrik telgrafı gönderdi

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Manisa'nın düşman işgalinden kurtuluşunun yıl dönümünü kutladı.

Başbakanlık Basın Merkezinden yapılan açıklamaya göre Yıldırım, Manisa'nın düşman işgalinden kurtuluşunun 95'inci yılı dolayısıyla Vali Mustafa Hakan Güvençer'e kutlama mesajı gönderdi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL