Manisa'da yolcu otobüsünde hırsızlık

Kula ilçesinde dinlenme tesisinde mola veren otobüsteki yolcunun altınlarını çaldıkları iddiasıyla Hatay'da yakalanan 2 zanlı tutuklandı

MANİSA (AA) - Manisa'nın Kula ilçesinde otobüsteki yolcunun altınlarını çaldıkları iddiasıyla Hatay'da gözaltına alınan 2 şüpheli tutuklandı.

Hatay'dan İzmir'e giden yolcu otobüsü, Kula ilçesindeki dinlenme tesisinde mola verdi. Molanın ardından otobüste bulunan yolcu, yanındaki 5 kilogram altınının çalındığını fark ederek durumu şoföre ve jandarmaya bildirdi.

Dinlenme tesisindeki güvenlik kameralarını inceleyen İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri, hırsızlık zanlılarının molanın ardından otobüse dönmeyen yolcular A.A. (30) ve M.U. (34) olduğunu belirledi.

Hatay'ın Antakya ilçesinde yakalanarak Kula'ya getirilen A.A. ve M.U, çıkarıldıkları mahkemece cezaevine gönderildi.

AA

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek