Manisa'da yol yapım çalışmasında göçük

İstanbul-İzmir otoyolunun Soma ilçesindeki yol yapım çalışması sırasında patlatılan dinamit nedeniyle oluşan göçükte 1 işçi toprak altında kaldı

MANİSA (AA) - Soma ilçesinde yol yapımı sırasında patlatılan dinamit sonrasında 1 işçi göçük altında kaldı.

Alınan bilgiye göre, İstanbul-İzmir otobanının Soma ilçesi Yırca Mahallesi mevkisinde süren yol yapım çalışması sırasında dinamit patlatılırken göçük meydana geldi.İşçilerden Cenk Namlu (38) toprak altında kaldı.

Olay yerinde giden itfaiye ve AFAD ekipleri toprak altında kalan işçiye ulaşmak için çalışma başlattı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL