Manisa'da yangın

Selendi ilçesinde kömür sobasından çıkan yangında anne ve oğluna ait iki ev kullanılmaz hale geldi

MANİSA (AA) - Manisa'nın Selendi ilçesinde kömür sobasından çıkan yangında iki ev zarar gördü.

Alınan bilgiye göre, Rahmanlar Mahallesi'ndeki evinde tek yaşayan Fadime Sönmez (67) kömür sobasının ağzını açık unutarak komşularına gitti.

Rüzgarın etkisiyle sobanın ağzından çıkan ateş evin içine sıçrayarak eşyaları tutuşturdu.

Kısa sürede evin tamamına yayılan yangın, Sönmez'in oğlu Şenol Sönmez'e (27) ait yan taraftaki eve de sıçradı.

Çevredekilerin ihbarı üzerine olay yerine gelen itfaiye ekiplerinin müdahale ettiği yangında iki ev kullanılmaz hale geldi.



AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL