Manisa'da uyuşturucu operasyonu

Salihli'de 6,5 kilogram esrar ele geçirildi

MANİSA (AA) - Manisa'nın Salihli ilçesindeki uyuşturucu operasyonda 6,5 kilogram esrar ele geçirildi.

Manisa İl Emniyet Müdürlüğü'ne bağlı Narkotim ekipleri, uyuşturucu ticareti yaptıkları belirlenen kişilere yönelik iki eve eş zamanlı operasyon düzenledi.

Operasyonda A.G. ve O.A. gözaltına alındı. Evlerde yapılan aramalarda 6,5 kilogram esrar ile 151 fişek ele geçirildi.

Emniyetteki işlemlerinin ardından mahkemeye sevk edilen zanlılar, çıkarıldıkları mahkemece tutuklandı.



AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu