Manisa'da sobadan sızan gazdan zehirlenen çift hastaneye kaldırıldı

MANİSA (AA) - Manisa'da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen karı koca, hastaneye kaldırıldı.Turgutlu ilçesinde yaşayan Fındık (78) ve İsmet...

MANİSA (AA) - Manisa'da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen karı koca, hastaneye kaldırıldı.

Turgutlu ilçesinde yaşayan Fındık (78) ve İsmet Aksoy'dan (78) haber alamayan yakınları, durumu 112 Acil Servis ile polis ekiplerine bildirdi.

İhbar üzerine olay yerine giden ekipler, çiftin sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiğini belirledi.

Turgutlu Devlet Hastanesine kaldırılan çiftin, hayati tehlikesinin bulunduğu öğrenildi.



Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL