Manisa'da sit alanında kaçak kazı

Şüphelilerin sit alanında iki çukur açtıkları belirlendi

MANİSA (AA) - Manisa'nın Akhisar ilçesinde sit alanında kaçak kazı yaptığı öne sürülen zanlıların yakalanması için çalışma başlatıldı.

İlçeye bağlı Şehitler Mahallesi Şeytantepe mevkisindeki sit alanı bölgesinde kaçak kazı yapıldığı ihbarını alan ilçe jandarma komutanlığı ekipleri, bölgeye hareket etti.

Gözcülük yaptığı değerlendiren F.E (48) gözaltına alınırken, jandarma ekipleri ormanlık alana kaçan 6 şüphelinin yakalanması için geniş çaplı çalışma başlattı.

Olay yerindeki incelemede şüphelilerin 6 ve 2 metre derinlikte iki çukur açtığı belirlendi.

Zanlıların kullandığı jeneratör, hilti, kazma, kürek, dürbün, gaz maskesi, benzin, amonyum nitrat, barut ve patlayıcı düzeneklerine el konuldu.


Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE