Manisa'da otobüs yayalara çarptı: 7 yaralı

Terminalden hareket ettiği sırada kontrolden çıkan otobüsün çarptığı yaralıların hayati tehlikesi bulunmuyor

MANİSA (AA) - Manisa'da şehirler arası otobüs terminalinde sürücüsünün kontrolünü yitirdiği otobüsün çarptığı 7 kişi yaralandı.

Alınan bilgiye göre, İstanbul-İzmir seferini yapan ve Ali K'nin (55) kullandığı 34 FS 4802 plakalı yolcu otobüsü, Manisa yolcularını indirdikten sonra terminalden ayrılmak için hareket etti. Bu sırada kontrolden çıkan otobüs, otogarda bekleyen 7 yolcuya çarptı.

Ambulanslarla kentteki hastanelere sevk edilen yaralıların hayati tehlikelerinin bulunmadığı belirtildi.

Kazanın otobüsteki teknik bir arızadan kaynaklandığı ileri sürüldü.

Sürücü gözaltına alındı.

AA

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek