Manisa'da orman yangını

Turgutlu ilçesinde çıkan yangında 3 dekarlık alan zarar gördü

MANİSA (AA) - Manisa'nın Turgutlu ilçesinde çıkan orman yangınında 3 dekarlık alan zarar gördü.

Alınan bilgiye göre, Derbent ve Avşar Mahallesi arasındaki Bağlı Dere mevkisinde henüz belirlenemeyen nedenden dolayı yangın çıktı. Yangına 5 arazöz, 2 su tankeri, 2 yangın söndürme helikopteri ve 1 yangın söndürme uçağı müdahale etti.

Köylülerin de katıldığı çalışmalarda yangın, kısa sürede kontrol altına alınarak söndürüldü.

Yangında 3 dekarlık meyvelik, meşelik orman ile bazı arı kovanları zarar gördü.


AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL